lördag 24 oktober 2009

Fest med folkpartiet!

Jag sitter med mina kära parti-vänner och dricker rom och cola. Mycket trevligt. Jag är lycklig över att vara i ett parti där taket är högt och medlemsgruppen bred.

Vi har haft valskola idag. Vi talade om vad vi ska göra och hur vi ska göra det för att återigen vinna valet! Vi vill ju bli omvalda! Men den här gången vill vi ha fler röster för vi behövs i regeringen - vi behövs MER i regeringen!

Och nu sitter vi på "efterfest" hemma hos mig. Vi har ätit tillsammans, druckit tillsammans, skrattat tillsammans och diskuerat politik. Vi har inte bara hållt med varandra. Just nu diskuterar vi Konsult och Service. Gör även ni det på era fester?!

Jag och Roger Haddad ska på Å2 ikväll. Gud va roligt! Jag ser verkligen framemot det! Och jag ser framemot nåsta gång vi i folkpartiet liberalerna Västerås ses informellt och bara har trevligt.

Måste sluta. Vi diskuterar Park och Idrott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar