måndag 30 november 2009

En digitalkamera, tack!



Här fotar Ville oss andra förra julen, några dagar innan julafton, då vi klär granen. Jag önskar verkligen att vi köper en ny kamera snart så att vi kan ta nya bilder! När jag tittar på de bilder vi har så ser jag att: herrgud va barnen har växt!

Så om någon vill ge mig en tidig julklapp: en digitalkamera tack! ;)
Jag tycker FAKTISKT att jag varit snäll nog att få en julklapp...

Nu ska jag hem till mamma och luncha och sedan till skolan. Ikväll är det förmöte inför fullmäktige. Men egentligen skulle jag bara vilja vara hemma ikväll och mysa med barnen och Richard. Kanske dricka glögg och diskutera granen? Undra om jag i år får igenom att granen ska kläs i svart och vitt?

Men nej, plikten kallar! Det ÄR kul att arbeta med politik men ibland när det blåser kallt vill man bara krypa ihop och blunda och hålla för öronen. Men jag lovar: det är inte jag! Jag står upprätt i den värsta tornado du kan tänka dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar