torsdag 12 november 2009

Kryssa mig!

I september 2006 blev jag invald i kommunfullmäktige här i Västerås. Jag känner mig otrolig hedrad att andra anser att jag kan driva vår politik och folks frågor i den kommunala politiken.

När jag blev invald hade jag precis fyllt 28 år och mina barn var 3 respektive drygt 5 månader. Många trodde att jag aldrig skulle palla. Att jag skulle vara borta mycket. Att min ork skulle svalna och till sist försvinna...

Men nej! Jag är kvar och om jag får säga det själv så anser jag att jag gör ett bra jobb! Jag vet hur det är att ha familj. Att ha barn. Att ha barn i förskola och skola. Visst, jag vet inte hur Du har det i Din familj. Jag vet inte heller hur Dina barn har det på deras förskola. Men det är enkelt för mig att sätta mig in i Din situation.

Om Du vill bli min rådgivare i valet så vore det jätteroligt! Om Du tror på det jag säger och om Du tror på den politik jag och mitt parti för så vore det toppen om Du ville vara med i mitt kampanj-team!

Men om du inte vill det så är det helt okej. Men du kanske kan kryssa mig i valet 2010 iallafall? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar