lördag 7 november 2009

Visst är min blogg snygg!?

Det är lördag. Jag och Arvid gosar i soffan. Tittar på Svampbob Fyrkant och bråkar om att man inte kan äta godis till frukost. Varför tror en 3-åring att en massa tjat och gråt hjälper? Arvid vaknade 6.45 och tycker nu kl 8.27 att det är förmiddag. Han vill antingen gå ut eller åka bil till affären och köpa lördagsgodis. Att klockan bara är tidig morgon det vill han inte alls förstå.

Jag försöker jobba lite vid datorn. Letar artiklar till min c-uppsats. Svarar på mail från oroliga föräldrar. Läser på inför dagens utfrågning av folkpartiet Västmanlands riksdags- och landstingskandidater. Jag har två bra frågor men vill ha fler! Ska dels fråga om BUP och dels om genuspedagogik. Den 16e november är det min tur att bli utfrågad då jag kandiderar till kommunfullmäktige igen. Jag vill ju bli omvald! Vad vill Du fråga mig? Maila mig gärna på hanna.paavola@liberal.se så lovar jag att svara på dina frågor!

Visst är min blogg snygg! Szofia Jakobsson, www.followmemarketing.se, har hjälpt mig och jag är mycket nöjd! Nu ska jag bara bli fotad av min bror, mästerfotografen Victor Andersson, så har jag snygga bilder också. Sedan ska jag "bara" fylla bloggen med kloka ord också...

Nej, nu har Arvid tappat tålamodet totalt! Kanske ska baka lite scones med honom?

1 kommentar:

  1. Jättesnygg blogg! Blir lite avis...
    Hoppas att det var en givande presentation i går. Själv fick jag jobba med att inspirera ridsportfolk kring kommunikation i stället.

    SvaraRadera