fredag 11 december 2009

H E L G



Helg! Inte en dag för tidigt!

Denna helg bjuder på fredagsmys ikväll. Simskola med Arvid imorgon vid 12.30 och sedan fest på kvällen. På söndag har Ville innebandyträning men den åker Richard på. Jag planerar att ta ut en sovmorgon på söndag.

Att jag har en hemtenta i specialpedagogik som ska in nästa vecka tänker jag ignorera i helgen. Så de så!

Nu ska jag städa iordning hemmet och göra helg-fint. Sedan ska jag handla vin och det vi ska ha till kycklingen. Lite "fredasgsmys" ska också inhandlas: lite godis till Arvid och lite chips till Ville. Vi har nämligen bestämt att man får godis EN gång per vecka, antingen på fredag eller på lördag.Hur gör ni hemma hos er? Har ni också så eller har ni lördagsgodis? Eller ni kanske inte äter godis alls?

Trevlig fredag till er kära läsare! Vi "ses" imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar