tisdag 9 februari 2010

Mitt liv just nu

På lördag är det dags för folkpartiet liberalerna Västerås´ nomineringsmöte! Måste säga att jag är lite spänd. Jag är föreslagen att komma på 5e plats men det är ju syvende och sist medlemmarna som avgör var jag ska hamna. Så cross your fingers!

Annars då? Ska skriva på anställningspapper på Bemanningstjänst idag. Har fått jobb hos dem som vikarie i deras vikariepool. Kul. Säkert bra att röra sig ute i verksamheten, både för att få en inblick i de olika skolorna samt att eventuellt få in en fot någonstans inför framtiden. Vem vet kanske halkar in på ett vik någonstans och är kvar på samma skola om 30 år :)

Förövrigt skriver jag på mitt exa-arbete som är i ämnet pedagogik på avancerad nivå. Det känns toppen-bra! Kul och intressant ämne: När och hur vill elever i årskurs 4 arbeta med det fria skrivandet och överensstämmer deras preferenser med den faktiska undervisningen och finns det utrymme för elevernas elevinflytande gällande detta?

Ja, så ser mitt liv ut just nu :)
Toppar med barnen som mår bra och träningen som går på räls - kul att se resultat!
Visstja - jag vill fortfarande bli omvald i september! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar