lördag 6 februari 2010

Men herreguuud!

Hittade detta inlägg på www.familjeliv.se:

"Anonym (varför?) (Visa endast)
Mån 1 feb 19:16
Klick: 56995

åkte till gymmet, kom aldrig tillbaka

Jag vet inte vad som har hänt, var han är eller varför. För 2 dagar sedan åkte hnan till gymmet för att träna i två timmar och nu är han bara borta! Hans mobil är av och han har inte hört av sig på något vis. Han bara försvann. Vi lever ihop sedan 6 år och har inte haft några problem, inte mer än andra.
Har han lämnat mig? skadat sig? vad fan har hänt? Jag har panik!! "

Visst vill man veta vad som hänt och hur det kommer sig att det första hon gör är att skriva ett inlägg i ett diskussion-forum istället för att ringa polisen?!

Det mest intressant är ju att fundera på vad man själv skulle göra!
Jag skulle iaf ringa runt till hans vänner och bekanta. Besöka gymmet och fråga dem som arbetar där om de sett honom. Och givetvis ringa polisen! Det skulle jag göra efter 12 timmar redan! :)

Vad skulle Du göra?

1 kommentar:

  1. Men Hanna, tror du inte att det är nån som tror att hon är "rolig" eller som bara vill starta en debatt? Borde det inte ha stått om det här i tidningen vid det här laget? Eller har du läst ifall han "kommit till rätta"

    SvaraRadera