onsdag 24 februari 2010

Jag är öppen för det mesta!

Det är mycket snack om sociala medier just nu. Speciellt inom de olika partierna. Facebook. Twitter. Bloggar. Det är sådant som ska locka väljare och då speciellt de yngre väljarna.

Men det finns de som anser att sociala medier, som kommunikationskanal, saknar kraft att för egen maskin generera speciellt stora effekter. Det är fortfarande de traditionella medierna som utgör den mest betydelsefulla arenan för politisk kommunikation. Utan att synas i de traditionella medierna är det alltså svårt att bygga ett politiskt varumärke.

Så vad betyder det här?

Som ni kanske vet är folkpartiet det parti som älskar personvalskampanjer och jag ska givetvis bedriva personvalskampanj! Men jag funderar nu på hur jag bäst får ut mitt budskap och hur jag når min målgrupp.

Har DU några roliga och nya idéer? Jag är öppen för det mesta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar