torsdag 14 januari 2010

Tiden går!



På den här bilden är Arvid bara några veckor. Kanske är han bara några dagar? Jag minns faktiskt inte men det är tidig sommar och året är 2006. Valåret 2006.

Jag ser rätt sliten ut, eller hur!? Jag var så fruktansvärt trött. Arvid ville ligga nära mig hela tiden och äta non-stop. Samtidigt kampanjade jag för fullt för att bli invald i kommunfullmäktige! Vilken circus!

Det är val i år och året är 2010. Arvid fyller 4 år i april och är stora killen. Jag är inte allas lika trött längre. Jag är inte heller sliten.

Nej, jag är pigg och peppad! Jag ska bli omvald!

Och folkpartiet liberalerna i Västerås ska göra ett pang-resultat!
Och Västerås Alliansen får förlängt förtroende att styra Västerås stad i rätt riktning och få oss på kurs mot fler jobb, bättre skolor, mer valfrihet och trygghet för alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar