onsdag 6 januari 2010

Personvalskampanj?



Det är onsdag och jag har en tenta imorgon. Jag glömde att anmäla mig till tentan i höstas då den egentligen ägde rum - klantigt! Men det är bara att bita i det sura äpplet!

Jag längtar efter att få tentan avklarad så att jag kan ägna mig åt min nästa bok: "Den hemliga historien" av Donna Tartt. Den anses vara en blivande klassiker. Ska bli kul att läsa den.

Annars då? Nja, funderar lite på om jag ska bedriva personvalskampanj eller ej..? De som vet anser ju att det är just enskilda kandidater som kan avgöra valet. Så varför inte satsa?

Vet iallafall att jag är sugen på debatt och valrörelse! Har du funderat på om Du vill aktivera dig i valrörelsen? Hör av dig isåfall!

Och visstja: har ett nyårslöfte! Ska jobba på att bli lugnare både inombords och utanpå. Precis som min fina staty här ovanför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar