lördag 23 januari 2010

Fundering




Att ha 2 barn är alldeles lagom, eller hur? Man kan ha en normal bil och man kan bo i en fyra. Och det är ju skönt nu när barnen blivit äldre. Man kan lämna bort dem några nätter. Och man kan prata med dem. Ja, livet är lite enklare med två större barn än det är med en bebis.

Men, åh, det skulle vara gansla roligt och mysigt med en bebis. Ett barn till. Är det fler därute som känner som jag? Att det kanske är så att man vill ha fler barn..?

Jag fyller 32 år i år. Man är inte så jätte ung längre. Ska man ha fler barn kanske man borde skrida till verket ganska snart? Och hur passar DET in i livspusslet?

Idag ska allt planeras men kan allt planeras?

1 kommentar:

  1. Hanna - jag fick min första vid 30...
    Känner dock absolut inte samma sug som du. För mig är två precis lagom.

    SvaraRadera