fredag 30 april 2010

Mer tid hitåt!

Känns som livet bara tickar på och att jag springer i ekorrhjulet med andan i halsen!

Att arbeta, studera och ha barn är inte lätt! Man har ALLTID dåligt samvete för något. Oftast för barnens skull. Känns som att jag knappt sett mina barn den här veckan...:( Och nu i helgen jobbar jag. Och de är iväg med sin pappa...

Man ska ta vara på den tid man har med sina små barn säger alla. Självklart! Men man måste ju även försörja sig! Hur ska man DÅ göra?

Att kombinera familj och yrkesliv är svårt och det ÄR - även om det är en himla klyscha - ett pussel nästintill omöjligt att lägga....

Därför är jag aktiv inom politiken. Det MÅSTE finnas mycket vi kan ändra på för att kunna lyckas med att lägga alla bitar på plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar